Administratief mederwerker
Deze vacature is vervuld!
Ben jij die administratief medewerker die financieel administratieve zaken weet te combineren met frontoffice werkzaamheden? Dan is dit de vacature voor jou! Bij REMO zijn we op zoek naar een financieel administratief medewerker.
Wij zijn op zoek naar een financieel administratief medewerker!
Als financieel administratief medewerker weet jij administratieve zaken te combineren met frontoffice werkzaamheden. Jij beleeft er plezier aan om duizend-en-een zaken te regelen en tegelijkertijd draai jij je hand niet om voor het zorgvuldig uitvoeren van administratieve taken.
Enerzijds hou jij je bezig met de in-, door- en uitstroommutaties van leerlingen en cursisten. Daarnaast vind je het leuk om dingen te organiseren, initiatieven te nemen en weet je dit te verzorgen!
Kortom, een functie waar jij ervoor zorgt dat alles voor de leerlingen, cursisten en collega’s tiptop geregeld is. Leuke bijkomstigheid, je komt te werken in het nieuw kantoor onderdeel van de locatie Kampus, dé plek voor innovatief vakmanschap.
1
Wat krijg je?
We hebben een mooi salaris voor je in petto uiteraard afhankelijk van wat je meebrengt.
Een parttime functie, met uitzicht op een vast dienstverband.
Je krijgt 120uur vakantie en 7 ATV dagen bij parttime dienstverband. Verder vallen wij onder de CAO ''Klein Metaal''.
We hebben een fietsplan en laptop voor je.
Jaarlijks een 2-daags bedrijfsuitje, veel etentjes en proeverijen (ook af en toe met je partner als je die hebt).
2
Wat vragen wij?
Mbo werk- en denkniveau.
Dat je ervaring hebt op administratief gebied.
Dat je beschikt over goede kennis van Outlook, Word en Excel.
Uitstekende kennis van de Nederlandse taal.
Representatief, enthousiast en klantvriendelijk bent.
Je parttime beschikbaar bent (0,6 FTE).
Wat ga je doen als financieel administratief medewerker?
-
Jij bent verantwoordelijk voor de financiële administratie;
-
Je bent het aanspreekpunt voor debiteuren en crediteuren;
-
Jij draagt zorg voor de invoer en verwerking van leerling-administratie in AFAS;
-
Je bent verantwoordelijk voor het verzuimbeleid en registratie van leerlingen;
-
Je zorgt dat de personeelsadministratie up to date is;
-
Je beantwoordt binnenkomende telefoontjes, e-mails en andere correspondentie;
-
Je ontvangt bezoekers met een glimlach;
-
Je verzorgt facilitaire taken, zoals het op orde houden van de voorraad kantoorspullen;
-
Je verzorgt organisatorische taken, zoals het organiseren van teamuitjes, cadeautjes bij speciale gelegenheden etc.
Benieuwd naar wat wellicht jouw toekomstige collega's te vertellen hebben?
Lijkt je bovenstaande wel wat?
Denk je dat je geschikt bent voor deze functie? Dan komen wij graag in contact met jou! Solliciteer door een mail te sturen naar info@remo-wt.nl of via onderstaande button en wij nemen contact met je op. Heb je nog vragen? Stel ze eenvoudig via tel. 0548-515152.
Sollicitatieprocedure
Koffie of thee?
Klikt het?
Iedereen on board?
Het eerste kennismakingsgesprek met onze collega Danielle.
Klikt het van beide kanten dan volgt er een gesprek met onze directeur, Gerrit.
Iedereen nog ''on board'' en blij? Dan volgt nog een laatste gesprek met Danielle en Gerrit.